Maj 06
2009

Premiera najnowszej części przygód szkolnych detektywów  – „Mors, Pinky i zagadka Ludolfiny” – tuż, tuż.

Tymczasem Wydawca – Prószyński Media (www.proszynski.pl) – poinformował o objęciu tej książki patronatem medialnym przez cztery znane „marki”.

Wszyscy dotychczasowi patroni medialni przygód Leszka i Ali spisywali się bez zarzutu. Wspierali promocję i popularyzację książek zgodnie ze swoimi możliwościami i w różnych formach – wizualnych, prasowych, organizując konkursy, a nawet zapraszając mnie do udzielenia wywiadu.

Tym razem okładka książki zostanie upiększona logotypami:
– programu telewizyjnego TELERANEK
Telewizji Polskiej
– miesięcznika KUMPEL
– portalu internetowego MiastoDzieci.pl

Mors i Pinky 6 - patroni medialni

Autor Dariusz Rekosz



Ten artykuł nie jest komentowany.